Bullfest och bloggpaketöppning

Igår var jag på födelsedagsfika. Mycket trevligt och passar en diabetiker perfekt! Hehe. Blev både bullar, äpplekaka och marängsviss. Yam yam yam.

Vad gör man då om man är arbetslös och sysslolös och ska på kalas? Jo, man gör paket så klart! När jag är på rätt humör är det fruktansvärt roligt med paketinslagning.

Paket med virkad blomma
Virkad blomma som dekor.

Blomman tänkte jag att man kunde ha så hårspänne, om man nu är en hårspänning person. Det är inte jag, men måste erkänna att jag är rätt nöjd ändå. Dock inte med fotot. Den vita kanten ville inte samarbeta med blixten, och utan blixt blev det blä.

Virkat hårspänne
Det var sjuttan inte lätt att ta kort på sig själv! Men ni fattar grejen, för ni är smarta små bloggläsare.Nu börjar det bli spännande va?
…inte? Äh. Vi öppnar ändå.

Armband av African Flower, hårspänne av virkad blomma
Tadaaa! Det kunde ni aaaaaaldrig gissa va? African flower-armband med hårspänne.

Det blidde alltså ett litet virkat matchande kit till födelsedagsmostern. Tjoho, tjoha, tralala. Nu ska jag göra mig fler blommor, tror jag minsann.

Detta postades första gången den 17/10 2010 på http://drillemor.zoomin.se och återpostas 11/1 2011. Vissa ändringar har gjorts.

Om Drillemor

Drilla och virka. Ja. Det är väl det jag gör. Tjo!
Det här inlägget postades i Virkat och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Bullfest och bloggpaketöppning

  1. Ping: Candid camera! | Drillemor

  2. Ping: Har du hört (läs: läst) det förut? | Drillemor

Vad säger du om det?

