En Drillemor har flyttat!

Hej hopp wordpress! Eftersom att stället där jag tidigare bloggat, http://drillemor.zoomin.se, ska lägga ner, så har jag istället flyttat över till wordpress. Den närmsta tiden kommer därför inte vara så intressant för mina få men fina läsare, eftersom jag tänker lägga upp en del av mina gamla inlägg här på det nya plejset.

För eventuella nya läsare kan jag köra en kort beskrivning av mig, med förklarande filmer och bilder. (Pedagogiskt, javisst!) 

  • Jag drillar en del, det vill säga, jag snurrar på en silverglänsande pinne med gummiknoppar i ändarna.
  • Jag har nyligen börjat att träna poi, vilket i mitt fall innebär att svinga runt ett par långa strumpor med jongleringsbollar i tån. Vacker bild iz coming här (visst blir ni klokare?):
  • Jag handarbetar en del, och då främst virkning. En kvalificerad gissning är att det kommer vara många virkinlägg här.
    Virkade amigurumis

Jag tror det är allt ni behöver veta (för tillfället. Om ni redan visste allt måste ni ju inte komma tillbaka, så att säga)! Faktiskt rätt så roligt att sätta ihop en ny blog, det verkar finnas mycket kul att göra på det här stället! Titta gärna in igen och glöm inte att lämna en kommentar här nedan, så jag lär mig hur allt funkar!

Om Drillemor

Drilla och virka. Ja. Det är väl det jag gör. Tjo!
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till En Drillemor har flyttat!

  1. Kul att träffa dig här 🙂
    Maritha

    • Drillemor skriver:

      Oj, du räknades som skräp! Men jag hittade dig igen! 🙂 Det är mycket nytt här på sidan. Hejsan hejsan!

      (Nu är det bara att hitta min avatar, den är bottta! Sen kan jag sova…)

  2. Kemimannen skriver:

    OK, så här är du.

  3. Sanna skriver:

    Jag ska också skaffa en ny blogg, någongång. Följer dig iaf med bloglovin nu. Men så dåligt att man måste skriva sin mailadress när man kommenterar!

  4. Sanna skriver:

    SV: Jo det behövs fortfarande mailadress. Och snälla, skriv svaren i min blogg, annars kommer jag inte hålla reda på vad som händer….

    Pekfingervalsen fungerar lite ibland när man borstar tänderna. Men det är ju så jobbigt!

  5. Sanna skriver:

    SV: Så är det ju faktiskt, men tyvärr måste jag fixa plugget ändå. Jag orkar inte att göra det en gång till ;).
    Men några små stunder med valpis måste man stjäla åt sig!

  6. Sanna skriver:

    SV: Jag hade varit mer förvånad om du inte hade vetat ;).
    Allt bra med Drillis?

  7. Kemimannen skriver:

    Jag kommer att göra som du – publicera det en gång till, det som jag tycker är något att ha. Fast lite pö om pö tänkte jag.

  8. Sanna skriver:

    SV: Tack tack!
    Hörrö, är det inte dags att blogga snart?

  9. Lina skriver:

    SV: Ja, jag kan bara hålla med! Sjukt tråkig tillställning, och Kitty kan ju ha gjort världens sämsta programledarinsats ever?

  10. Sanna skriver:

    Är det du som har bestämt att jag är en grön gubbe?

    SV: Gör du också så? 😉

  11. Sanna skriver:

    Klart att jag sneakar till mig en grön 😀

  12. Lina skriver:

    SV: tack tack! haha nej precis

Vad säger du om det?

