Ett skämt består av 200 procent*

Tittut! En styck insikt i min hjärna, varsågod!

Vet ni vad det heter när en datornörd äter gårdagens makaroner?

Copy paste:a!

En helt vanlig kväll i Drillemors hjärna. Då händer det sånt där. Nästan skrämmande.

Förutom att mina hjärnceller arbetar på högvarv med att producera högkvalitativa skämt så har jag pillat en hel massa med bloggen! Jag har arbetat jättemassamycket mer än vad det ser ut som, tyvärr… det är inte lätt alla gånger! Men hur som helst, kolla uppe i menyn, precis under den urvackra headern, så ser du en helt ny knapp som leder till en massa härliga youtubeklipp! Under den gamla knappen ”Om mig” så har jag lagt till några undersidor, samt undersidor till undersidorna. Bara för att känna mig cool, liksom. Dessa sidor är inte helt jätteklara, men lite spännande läsbart och sevärt kanske du kan hitta där ändå?

* ”Enligt Claes Eriksson så består ett skämt av 100% självklarhet och 100% överraskning. Med andra ord, ett skämt består av 200%”

Om Drillemor

Drilla och virka. Ja. Det är väl det jag gör. Tjo!
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ett skämt består av 200 procent*

  1. Lina skriver:

    SV: blir pizza idag 😉

  2. Sanna skriver:

    Hahaha, så roligt 😀

Vad säger du om det?

