Det finns problem, och sen finns det PROBLEM

…och gårdagens strapatser är ett bevis på detta.

Hur sjutton kommer man upp på en gungbräda?
Sannanas & Lällän, 20 år

Spoiler: Vi lyckades (eller, Sannan lyckades) till slut ta oss upp. Bildbevis finns någon annan stans. Frågan kvarstår dock, för så svårt var det INTE för 10 år sedan!

Om Drillemor

Drilla och virka. Ja. Det är väl det jag gör. Tjo!
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Det finns problem, och sen finns det PROBLEM

  1. Sanna skriver:

    HAHAHAHA!
    Ja, vi hade problem. Men det löste sig ju! 😛
    Det dyker upp en bild i min blogg så småningom.

  2. Lina skriver:

    HAHAHAH! Hörde något om det där. 😛

  3. Sanna skriver:

    SV: Gör jag inte? Jag brukar inte vara så orange, det vet jag, men annars så?

Vad säger du om det?

