Det fläktar på slätten!

Där jag bor brukar det ofta blåsa; det är ytterst sällan det är helt vindstilla om man inte räknar med vissa nätter. Nu har det dock blåst både väldigt mycket och under lång tid och man kan säga att jag är lätt trött på det. Igår såg jag dessutom mina gardiner fladdra trots ett stängt hus… HUR MYCKET VIND FINNS DET EGENTLIGEN? Suck!

I absolutely love my fans!

But my biggest fan is something extra special to me…

Om Drillemor

Drilla och virka. Ja. Det är väl det jag gör. Tjo!
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Det fläktar på slätten!

  1. Sannanasen skriver:

    I thought I was your biggest fan! 😉

  2. Helt blåst alltså…

  3. Sannanasen skriver:

    Fan, vad det blåser 😉 Haha!

    SV: Mohahaha!!!

  4. Sannanasen skriver:

    Oh no! Hur ska jag klara mig?!

  5. Anonym skriver:

    Ha haa haa ha! Det tog lite tid innan reaktionen kom – men så har jag ju oxå en stor o komplicerad hjärna. Det tar tid när signalen ska gå fram genom min stora hjärna o ut till munnen 🙂

  6. Ingela skriver:

    Nu tog det så där lång tid igen så namnet inte hann fram till fingrarna innan det blev publ.

  7. Sannanasen skriver:

    Nu så testar vi lite till, och när du har sovit färdigt så kommer jag förmodligen inte att vara hemma. Men vi har en sak att prata om när jag kommer hem :P.

Vad säger du om det?

