Men det är inte så slemmigt, turligt nog

Har fått en del frågor på sista tiden om vad som händer och fötter. Man kan väl säga att livet sniglar sig fram!
V
irkade en snigel. Bara för att, liksom. Jag gjorde den direkt ur den fina skallen jag har, men med inspiration från mönstret här.

V
ar en sväng hos mormor, vi gjorde bland annat en utflykt till storstaden där hon fick nytt gips och jag köpte nya strumpor. Mycket spännande.

Det har också varit musikkårens årliga superrace med 9 spelningar och marscher på ungefär 10 dagar, är faktiskt rätt skönt att det är klart nu… men om ett par veckor är det dags för resa med samma gäng, så det blir bara en kort återhämtningstid.

Har säkert gjort en del mer, men det orkar jag inte skriva ner och ingen är nog egentligen särskilt intresserad av att läsa allt det här ändå. Ville mest skriva något för att få ur det dåliga skämtet ur hjärnan. Mission accomplished!

Om Drillemor

Drilla och virka. Ja. Det är väl det jag gör. Tjo!
Det här inlägget postades i Drill, Virkat och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Men det är inte så slemmigt, turligt nog

  1. Sanna skriver:

    Tur att det här stället finns, annars skulle jag ju aldrig få några dålig skämt 😉

  2. Sanna skriver:

    SV: That’s what friends are for!

  3. Sannanasen skriver:

    SV: Jag åt faktiskt gött mos igår. Fast det var gjort på potatis.

  4. Sannanasen skriver:

    Jag testar att kommentera ett annat inlägg också.

Vad säger du om det?

