Jag ska flytta hemifrån! :D

Stora nyheter! Typ. Inte.

För fem dagar så ska jag bo på färja, i gymnastikhall och sedan båt igen (lyxigt värre) eftersom det är dags för årets resa med musikkåren. Estland, Tallinn denna gång. Känns ovanligt att inte åka mot Tyskland eller länderna där omkring som vi brukar, men det kommer nog bli roligt. Nyfikna kan läsa mer på
http://maa-ja-ilm.laulupidu.ee/english/ (aka den knöligaste URL:en på länge. Var glad att jag länkade den åt dig).

I år är det vad jag förstått inga tävlingar, utan det kommer mer vara en hel massa konserter av olika slag, där drillen förhoppningsvis är med på flertalet. 😉 Det är fler drillare med på resan än på många år, 14 om jag räknat rätt. Tummar upp för det! Vi laddar med ett klipp från förra årets resa till Heikendorf:

Jag ser fram emot att ha sådär 28 kommentarer, 12 pingar och en väldans massa glada tillrop på facebook när jag kommer tillbaka till civilisationen igen! Bara så att ni vet, alltså. Och anledningen till att jag skriver allt det här är mest för att slippa packa. Nu går det snart inte att skjuta upp mer… See ya! 😛

Om Drillemor

Drilla och virka. Ja. Det är väl det jag gör. Tjo!
Det här inlägget postades i Drill och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Jag ska flytta hemifrån! :D

  1. Sannanasen skriver:

    Hmm, 28 kommentarer… Aja. Jag kan skriva några av dem iaf 😉

  2. Sannanasen skriver:

    Du, jag tänkte på det för ca 10 minuter sedan, när jag stängde garagedörrarna efter att ha kommit hem från jobbet. Med det menar jag ju givetvis att jag har några kommentarer kvar att skriva.

  3. Sannanasen skriver:

    Hoppas att du har haft det bra!

  4. Sannanasen skriver:

    Då saknas bara de glada tillropen på FB och så tycker jag att jag har gjort en del av mitt uppdrag, och bedömer att dagen är slut.

  5. Sanna skriver:

    Oj oj då. Jo, det verkar ju onekligen roligt med sådant.
    Nu har jag skrivit min första bloggkommentar på mobiltelefonen, och nu är det dags för mig att bege mig till jobbet.

  6. Ping: En lång kort version av Tallinn | Drillemor

Vad säger du om det?

