London och röda betor

Nu är det en massa action i livet om man jämför med hur jag brukar ha det. Igår lyckades jag koka rödbetor som sedan mormor fick idag då hon hade födelsedagsparty. Ingen har dock, såvitt jag vet, smakat rödbetorna ännu, så hur lyckat eller olyckat det blev återstår att se.

Imorgon åker jag och Maja till London. Vi har nada planerat, det enda vi vet är vilket vandrarhem vi ska bo på och vilka bussar/flyg vi ska med dit och hem igen. Grejt grejt! Så får jag anledning att använda den smådammiga engelskan igen. Det kan ju bli… intressant!

Anledningen till att jag sitter vid datorn och skriver detta just nu är mest för att slippa ifrån att packa… men det är snart oundvikligt, för imorgon 8.50 ca måste jag åka hemifrån. När jag tänker efter så är det ju faktiskt mer än 12 timmar till godo, så jag kan väl med gott samvete sitta kvar vid datorn ett bra tag till. Tjoho! *happyface*

Och som sist så väntar jag mig en massa kommentarer, pingar och annat för att få bekräftat att ni saknar min nätnärvaro 😛 See you all in a couple of days (probably this friday! Wohooooo)!

*Uppdaterat 21.35* Packning=färdig!

Om Drillemor

Drilla och virka. Ja. Det är väl det jag gör. Tjo!
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till London och röda betor

  1. Sannanasen skriver:

    Klart vi kommer att sakna dig….. kanske…

  2. Sannanasen skriver:

    Klart du är saknad, bara det att jag inte hann sakna dig och dina internetkommentarer ;).
    Vad för spännande som ska skrivas om?

Vad säger du om det?

