Här sitter vi och ugglar…

Låt mig presentera ännu en virkad liten vän för dig; Hoa-Hoa Kokoo!

Jag har börjat på en kompis till Hoa-Hoa, men vi kommer inte riktigt överens om utseendet… så jag får avvakta med introduceringen av denne ett tag till. 

Mönster till att göra en egen udda fågel finns på hallplatsverkligheten.blogg.se/ugglor.

Om Drillemor

Drilla och virka. Ja. Det är väl det jag gör. Tjo!
Det här inlägget postades i Virkat och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Här sitter vi och ugglar…

  1. Lovisa skriver:

    Underbar uggla! Jag länkar med bild på den fina ugglan så fort jag hinner, roligt att du gillade mönstret. 🙂

  2. Lovisa skriver:

    Svar: Det var så lite så, och tack för röstningen! 😉

  3. Sanna skriver:

    Mohahahahaha!!!

  4. Sanna skriver:

    SV: Då kontrar jag och frågar, Är det något fel på mitt golv?

  5. Lina skriver:

    SV: Ja! Finaste färgen ju 🙂 Dock föredrar jag väl egentligen mörklila.

  6. Sanna skriver:

    SV: Bara hypotetiska tankar. Men det kanske inte dröjer så länge till…

Vad säger du om det?

