Får jag lov?

Vad sägs om lite fulkultur för att liva upp en trist kväll?
Bring it on, I say!

När vi ännu är inne på temat så kan jag även dela med mig av en favorit i repris (och uppdaterad version). >>Snyggdans deluxe<< Jag funderar på att skaffa mig en kostym. Och en gloria.

Om Drillemor

Drilla och virka. Ja. Det är väl det jag gör. Tjo!
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Får jag lov?

  1. Sanna skriver:

    Alltså….. inte riktigt Sannastil….

  2. Sanna skriver:

    SV: Jag tror faktiskt 25/9, om vi ska vara riktigt petiga.

  3. Sanna skriver:

    SV: Det är inte jag, utan blogg.se, tror jag. Det dyker upp sådana rutor för mig när jag försöker läsa folks bloggar. Irriterande är det!

Vad säger du om det?

