Eld och lågor!

Det här är nog årets hetaste inlägg, för…
…ibland kan även sega surdagar sluta med lite brinnande entusiasm!
Helt klart årets bästa köp för drillemoren. Yeehaaa!

Om Drillemor

Drilla och virka. Ja. Det är väl det jag gör. Tjo!
Det här inlägget postades i Drill och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Eld och lågor!

  1. Sanna skriver:

    SV: Men det är ju bara att applicera lite på stortån ju!!! ;).
    Jag använder Sinova om jag måste ha något. Det är små gröna piller det.

  2. Maja Rundqvist skriver:

    waaaaaaaaaaaahhh, that’s some scary shit! Du vet att jag har eldfobi, kommer aldrig våga se er uppträda om ni ska hålla på me sånna läskiga saker 😉

    • Drillemor skriver:

      Hahaha! Tur att det bara är två av oss som har köpt… det skulle vara supercoolt att ha det på Valborg! Tror du att du är med på den konserten? 😉

      • Maja Rundqvist skriver:

        Inte om ni ska brinna upp o ha er 😉 hahaha, mina spelande dagar är tyvärr över tror jag, tänker följa med till schweiz som ledare ifall vi ska åka dit (är det fastställt än)
        Kan tyvärr inte komma den 14de, har pass hela den helgen o en av mina kollegor har redan fått beviljat ledigt där så :/ Men ni får ha så kul där 😉

        • Drillemor skriver:

          Naw, så synd (men inte helt oväntat). Resan ska fastställas på årsmötet, det kommer krävas massa extraarbete såsom kak-/strumpförsäljning och grejer om det ska vara genomförbart, så vi får se vad som händer då. Är inte direkt supersugen på att sälja kakor igen, haha…
          Trist att du inte kan då, får se till att rapportera i efterhand. 🙂

Vad säger du om det?

