Repris på repris

Gissa vad det här är?
Inte allt för svårt kanske, med tanke på att dess kompisar poserat på bloggen några gånger. Giraff nummer tre är nämligen på gång. Jag vet inte hur många fler jag kommer att göra, men på något sätt så växer to do-högen av just dessa ganska fort. Det finns så många barn i världen, och hela tiden blir det fler! Tur att många växer upp också, annars skulle det bli ohållbart.

Tänkte också visa upp en heeeelt annan sak. Förra lördagen var jag nämligen med om ett once in a lifetime-event i form av *dramatisk musik* manikyr! Rätt komplex grej det där. Jag som alltid tyckte att vanligt nagellack var svårt nog att kladda på… och så var jag med om detta, med UV-lampor, kloklippare och jag vet inte vad! Här är i alla fall ett bildbevis, det kanske behövs.

Om Drillemor

Drilla och virka. Ja. Det är väl det jag gör. Tjo!
Det här inlägget postades i Uncategorized, Virkat och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Repris på repris

  1. fiffi skriver:

    Så det blir en tredje giraff, va kul! dom är ju helt underbara! Riktigt fin färgkombination måste jag även säga! Visst hade du testat Jag har nämligen ett (http://www.planetjune.com/blog/free-crochet-patterns/mop-top-mascots/) Men har inte koll på det engelska ”virkspråket ” (som fast maska lös maska osv) Tänkte om du en en gång skulle kunna hjälpa mig?

    Kram!

  2. fiffi skriver:

    SV: Tack! du är guld!

  3. fiffi skriver:

    Sv: Det kan man ju göra 🙂 jag funderade dock på att brädda bloggen lite, men det får bli någon gång man har tid över (vilket inte är så ofta)

  4. Sanna skriver:

    SV: HAHAHA! Det hade jag nästan glömt bort. Ojojoj.

Vad säger du om det?

