Giraffen Affe den Tredje

Jag borde egentligen gjort klart denna filur på söndag i stället, så att Giraffen Affe den Tredje kunde krönas den tredje advent. Men eftersom jag ska drilla på musikkårens julkonsert på söndag skulle inte jag själv kunnat närvara vid festligheterna, så det gick ju absolut inte an!

Känner att jag börjar kunna det här mönstret nu, så ska försöka få en paus i giraffskapandet och kanske satsa på lite julklappsvirkningar istället. Jag har också hittat en sida med en massa pappersslöjd som jag tänkte testa nu till jul, så för min skull; se till att inte få en massa barn på ett tag nu! 😉

Har du förresten sett att det snöar här inne? När det nu är lite småont av den varan utomhus kände jag att en insats behövdes.

Om Drillemor

Drilla och virka. Ja. Det är väl det jag gör. Tjo!
Det här inlägget postades i Virkat och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Giraffen Affe den Tredje

  1. Sanna skriver:

    Fast snön lägger sig ju inte… 😉

  2. Ping: Ping: Dagen före dagen innan dagen efter | Drillemor

Vad säger du om det?

