Musikhjälp = virkhjälp

Denna vecka har varit totalt dedikerad till Musikhjälpen i P3 som gått i radio och på svtplay. Jag är ingen välgörenhetsmänniska direkt, men tycker detta är det roligaste i radioväg på hela året.

Detta har medfört maaaaassa tid för virkning! Har virkat julklappar vilket är himla jobbigt, eftersom det inte blir något bloggbart då. Buhu buhu, stora tårar.

Min pysselmani  utmynnade sedan i detta; födelsedagskort! Så kul kan man haaare! Virkade bokstäver och broderat utropstecken/åtta.

Så, igår fick jag paus i mitt radiolyssnande och var på åttaårskalas så paketen kunde ta sig fram till sina rätta ägare, och i detta nu är det bara en timma kvar av årets musikhjälp. Sorgligt! Blir alltså att snart återgå till det gamla vanliga (vilket inte skiljer sig nämvärt egentligen) och säga bye bye till #mh11.

Om Drillemor

Drilla och virka. Ja. Det är väl det jag gör. Tjo!
Det här inlägget postades i Virkat och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Musikhjälp = virkhjälp

  1. Sanna skriver:

    Menar du att de fyller åtta?!?!

  2. Ping: Musikhjälp och drill. Nov-dec i ett nötskal | Drillemor

Vad säger du om det?

