Kort dokumentation av en stoooor händelse

Kalla mig fånig (det gör du med rätta), men jag kände mig tvungen att dokumentera denna ytterst ovanliga händelse i Lällänlivet:

Chokladkonfekt med nougat, mandelmassa och chokladöverdrag (så långt det räckte…) och saffransbiskvier vilka det finns recept på HÄR. Mitt första biskviförsök någonsin! Det här var även det första julaktiga jag försökt mig på i år, tror jag.

Tyvärr ska modern ha med detta till sin avslutning imorgon… men med lite tur kanske det blir något kvar så jag själv kan smaka också! 😉

Om Drillemor

Drilla och virka. Ja. Det är väl det jag gör. Tjo!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Kort dokumentation av en stoooor händelse

  1. Sanna skriver:

    BIIIIISKVIIIIIER!!!!! Gör dem mjölkfria så får du besök sen. LOVAR!

Vad säger du om det?

