Dammade hörn

Oj oj oj alltså, i december slog jag inläggsrekord med heeeela åtta inlägg, och jag tror minsann att jag blev lite sådär modernt utslagen av det.

Istället för att författa nya fantastiska inlägg så har jag städat upp lite under ”Om mig”-fliken. Kika gärna in där, det finns lite smått och gott att upptäcka, förhoppningsvis. Och om det mot förmodan inte gör det, finns något litet mumsigt alltså, så fick du ju chansen att upptäcka mina lögner och det måste ju vara värt någonting?

Nu ska det bli spännande att se om Idan hittat hit också… 😉

Om Drillemor

Drilla och virka. Ja. Det är väl det jag gör. Tjo!
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Dammade hörn

  1. Anonym skriver:

    Nystädat o fint! Men du ville ju bli polis! Fast fröken Eva och du ( i lågstadiet) tummade på att du ska bli en ny Astrid Lindgren – har du glömt det? Bara att sätta igång…

  2. Sanna skriver:

    Har inte Idan hittat hit ännu?
    Vilka yrken ska läggas på bra listan då?

  3. fiffi skriver:

    SV: Tack! Den blev kanske inte som jag tänkt mig, men söt på sitt sätt med råttöronen.

  4. Sanna skriver:

    SV: Farandole var otroligt länge sedan! Jag måste lyssna på den känner jag!
    och så måste jag vara flitig med kommentarerna så att ingen annan stjäl min förstaplats i år!

Vad säger du om det?

