Vem vill dela livet med en ilsken tjur resten av sitt liv?

Jag är som de flesta andra internetare: jag gillar att få kommentarer på skiten jag slänger ur mig. Men när man inte skriver särskilt mycket, och inte heller skriver om särskilt populära ämnen, så brukar det inte trilla in så många. Då är det ju stor tur att det med jämna mellanrum ramlar in lite spam! Jag tänkte svara på några här.

På mitt inlägg om virkade skor, Converse all converse, ramlade detta meddelande in.
Förresten, är det någon som saknar ett par skridskor? När jag vaknade i lördags låg det ett par skates på tomten.Mina skridskor har jag inte använt sedan vi hade en friluftsdag i gymnasiet, för jag var tydligen inte bjuden på ditt skridskokalas, CS… 😦 Men ni verkar ha haft det roligt i alla fall, jag kanske kan få följa med nästa gång? Hälsa tomten från mig och tacka för senast.

Nästa kommentar, som jag har lite svårt att koppla, kom på inlägget Svårt att koppla.
Jag tycker att det känns som inledningen till en spännande novell. Vad är det som kommer att hända på grund av de där tentorna i Linköping? Är det någon som känner sig sugen på att skriva fortsättningen? Lovar att läsa den när den är klar!

Jag förstår dig precis här, Alexis. Om du börjar att äta med ögonen istället för som en ilsken tjur så blir det säkert trevligare för dina bordsgrannar. Kommer helt klart att öka livskvaliteten avsevärt!

Tack för era kommentarer!

Om Drillemor

Drilla och virka. Ja. Det är väl det jag gör. Tjo!
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Vad säger du om det?

