Musikhjälp och drill. Nov-dec i ett nötskal

MusikhjälpenAlltså egentligen så kan jag kopiera mitt inlägg från ett år sedan, för även i år så har jag roat mig med Musikhjälpen i P3 och virkat lite småsaker.

Ett år har gått fort, och vad har jag lärt mig och gjort? Inte särskilt mycket alls.  Får se om det blivit någon livsförändring till Musikhjälpen 2013. Är högst tveksam, men är öppen för förslag! Något alla borde kolla in från årets mh är ”Världens snabbaste allsång”. Helt klart höjdpunkten så här långt!

Andra saker som också har hänt i Drillemors liv är självklart drillrelaterade! Vad annars liksom! Den tionde november så firade Kulturskolan och drillen att vi funnits i Mjölby i 40 år! Det var en stor konsert med snygga framträdanden och på kvällen var det ett litet party med mindre snygga framträdanden. 😉 Här kommer drillens megaprogram från jubileumskonserten!

En månad senare, den nionde december, var det dags för julkonsert istället! Det blev en snabb omställning och effektiva lektioner för att hinna med. Det finns fler framträdanden upplagda på min youtube-kanal. Här är uno example:

Snacka om osammanhängande inlägg. Sorry. God helg! Njut av snön och kylan!

Om Drillemor

Drilla och virka. Ja. Det är väl det jag gör. Tjo!
Det här inlägget postades i Drill, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Vad säger du om det?

