Hej! Minns ni mig?

Fantastiskt länge sedan jag skrev något här! Ungefär lika fantastiskt länge sedan jag producerade något visningsbart i virkväg.

Om ni nu minns mig, minns ni också hjärtekattprojektet? Klicka på bannern till höger för att få minnet uppfräschat. Jag virkade ju en katt i maj 2011 som jag fortfarande inte skickat iväg…

Jag håller dock fortfarande ögonen på projektet, och nu var det en tjej som ville göra lite syskondjur men inte riktigt fick kläm på att göra hjärtan. Efter ett upprop på facebook åtog jag mig uppgiften och tadaaaaaaaaaaaa! Jag har virkat lite igen!

Hjärtan

De tre vänstra är gjorda utifrån mönstret här, och de fem andra är egna och unika tolkningar av hjärtekattens hjärtmönster… Det krävdes en kväll, en morgon och femton avsnitt av The Block Australia för att färdigställa dem, men nu ligger de (och två andra saker) äntligen nedpackade i ett kuvert på väg till nästa person!

Jag gillar små projekt… what’s next?

Nu får vi se om det dröjer ett halvår till nästa uppdatering. Den som håller koll får se!

Om Drillemor

Drilla och virka. Ja. Det är väl det jag gör. Tjo!
Det här inlägget postades i Virkat och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Vad säger du om det?

